Mannen myten legenden ?

                         33467-2081

Med alla järn i elden visar han upp en stark personlighet.
Allt ska fixxas helst på en och samma Gång.
Vi snackar BINGO Rimer här.

Allt har gått som på räls för killen.
Han är mitt uppe i sitt esse.. alla järn smider för fullt.

senaste iden  Underklädes kollektion designad by him self.
modell säkerligen hans fru Angelica. kanske Elita är med på ett hörn.
Killen har en stil som kan vara svär att uppnå.

Till alla som såg programmet med han i går
Killen har stil men hans stall av tjejer ? håller inte alls samma klass
sorry smaklöst Angelica Elita
Man når inte ill toppen utav att visa naket bara till snoppen sorry.

Jag vill bli påmind att folk ska veta vem jag är för den jag är.
MED KLÄDER PÅ

qantara mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback