Bläbärs Prinsessan

33467-1843


This is LOVE from the buttom of my heart.

Madicken bakda blåbärsmuffins på dagiset i går som hon kom hem och bjöd hela familjen + kennys kompisar Pontus tiffany på i går kväll.
Gulle hjärtat.

Ena bilden hänger Laleh med :)
En av Madickens nya favvo djur
Undra varför `?
Båda söta som socker.






Om ca 1 månad fyller våran Prinsessa 3 år.
Älsklingen var i dag och kika efter en ny dock kombi vagn till hennes födelsedag + att vi ska köpa dock matstol modell högre.
jag tror jag ska ordna en egen pysselkorg till henne.
eftersom att hon älskar att pyssla.
Jag har en egen och Kenny Nu är det Lilla Loppans tur att pyssla på egen hand :)



PÅ Måndag på Lunchen ska jag Möta syster yster + Enya
ska hjälpa henne hitta lindex tröjklänningen den gråa jag Hittade.
Nu vart Hon sååå sugen :)
Alltid kul att vara en hjälpande hand.



Andra tvätten urplockad doftar härligt i hela lägenheten.
nyplockade äpplen ligger i trä fruktskålar på alla bord och doftar mumma.


Blir en inne em för min del.
känner mig lite weird.
svettig fryser om vartannat.


                                So fresh and so clean clean

Kommentarer
Postat av: Erica

bor ni i lägenhet, radhus eller villa? =)

2006-09-16 @ 18:52:43
Postat av: catya

allvar, jag ska röva bort den där sötisen ; )

Postat av: Farelyne

Hahaha är det där en tibetansk terrier=)??
MIn kille har en sån och hon är så jävla fulsöt ibland att man bara vill äta upp henne:D tuva heter hon;)

2006-09-16 @ 21:18:50
URL: http://farelyne.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

ERica : Hus ;)(

Catya gör du inte alls det följer bara blåbärsspåren hihiihhiihihih :)


farelynne nej nej inget sånt i henne :)
tuva hahah heter en kompis bebis :)



Kram J

2006-09-17 @ 17:38:27
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback