Finns bara ett sätt att stoppa det SHOPPA

33467-1743

Jag måste vara slösa nummer ett :)
Kanske för att jag var en spara i så många år innan ;)

Ähh pengar är till för att spenderas :)

Kicks Nina ricci NYASTE parfymen lukta sen var det ett köp kostar 470:-
'doftar himmelsk gott im in love :))))

Mascara Clinique BÄSTA mascaran :)

ska ev köpa dom nya kanebo produkterna som snart kommer in jag vet galet men thats me.
Jag har iallafall den underbaraste parfymen ever Nån som doftat på den ?




Bild ett Pingvinärmad svart T-shirt Bik bok underbart skön ev köper jag den vita med.

Bild 2 Hm Vit snygg polo tröja . scarfes till hunden med en söt katt på.
string trosa rosa med spets.
leopard sko snören.
Grå linne med rosa stjärnor på :) skönt material.
Inga snygga klänningar i sikte grrrrrrrrrr.

Bild 3 Lindex ta 3 bet 99 :- ganska bra pris :) + ett blått 80 tals skärp det röda hann ta slut.

Bild 4 Parrots snacks ta tre få en designad skål gratis tog en i svart.
kan bli snyggt på vardagsrumms bordet.

Bild 5 : kicks lancome med diverse saker .) Älska.


Förutom detta en röd Bamse Munk Jacka Madicko Lindex.+ en action figur kenny som han leker med nu.


strax Bollibompa för kidsen och äta Äpple som vi plockat in själv :)


33467-1739


Grymm väska för 20 kr på röda korset + snyggt flätat blått skärp
2 gosedjur till Laleh som jag ska hämta imorgon 12.00 smile :)

Ingen kan vara lyckligare än jag :)))))


Kärlek strömmar

Ges fås på alla möjliga tänkbara sätt :)

Kommentarer
Postat av: erica

den där parfymen luktar såååå gott :D

Postat av: Angel

Härlig parfym

2006-09-07 @ 18:50:30
URL: http://lovingangel.blogg.se/
Postat av: Vintage*Jessica

Erica den var verkligen hit inge snack om saken.
min näsa ville ha den direkt :)))))

Angel klart bland dom bästa jag har hemma nu :)
är en riktig parfymoman
köpte dkny och nya kenzo inom 2 veckor hihiihih :)

2006-09-07 @ 18:54:10
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Amanda

Kul med Öviksbloggare.:)
Såg och klämde faktiskt på den där väskan från Kupan idag men avstod. Du får säkert bättre användning för den.;)

2006-09-07 @ 19:16:59
URL: http://iloveny.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Amanda : hihihiihhiihih,'¨
sicken tur dock såg jag att den kom in i går i korgen bakom men jag hann ej kolal i den fick lubba till bussen.
brukar du handla röda korset ?
kram J

2006-09-07 @ 21:22:08
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Amanda

Japp, bättre priser på skor än på pingstkyrkans secondhand och lite mindre utplockat. Dock tycker jag att de får in lite sämre saker, inte lika ofta man gör fynd.

2006-09-08 @ 10:22:36
URL: http://iloveny.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Amanda : fatta vad mycket skor kläder dom aldrig ens tar fram röda korset ? rååå snygga ...
kaske man ska börja jobba där ta fram massa heta saker:)
Jobbade där innan kul :)-

Ibland har dom guldkorn :)

2006-09-08 @ 14:59:09
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback