Flipside

33467-1736

Idag hade jag det där softa jobbet KONTAKTPERSOn super duper hann med att shoppa på stan i dag med. lite lyx i vardagen.
Det regna så mitt döskalle paraply fick täcka mig.

Kenny gick med tiffany till skolan.
Funkar utmärkt 8.15 är deras avgång.

Madicken Lämnar jag 9.30 så vi hinner alltid med morgon mys i form av välling läsa och gosa / madicken snuttar mitt hår hahhha :)

OUTFIT : sorry dåliga bilder Jessica var osminkad i dag det ni :)

*Bik bok Jeans

*Vintage frye boots.

*Vitt ribbat linne top shop

*Bas T-shirt Röda korset ( Nån reklam grej dock var den ny och djävligt soft.)


* Ute Döskalle paraply svarta hm jackan och ett glatt Leende.







33467-1734


Min dotter Madicko så glad över att ha stövlar i dag igen :)
Och Regnjackan som hon älskar.:)
Mitt hjärta.
som klamrar sig fast vid mig likt en ap unge då jag ska lämna henne dagis :('
blir en riktig pärs för mamma jessica ...
hon har verkligen svårt att slita sig mitt hjärtegull.


Tiffany följde med hem så dom ska strax äta Risgryns gröt  mackor med ost skinka och apelsin och kokta ägg :)
Perfekt  Kvällsmat i detta regn väder :)))))


Plockade in en skål med äpplen i dag från trägården :)




Jag ska Äta min Macka räk baugette inhandlat från uh med en god egen gjord smoothie :)




Kommentarer
Postat av: Elizabet

Vilken söt dotter du har! hon skiner på varenda bild man ser henne på:)*

Postat av: Vintage*Jessica

Elizabeth : Tack : hon är ett riktigt energi knippe :))))

2006-09-07 @ 18:54:51
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback