Gudfadern en fader...

33467-1754

Mitt liv är innehålls rikt kärleksberikat underbart stressigt  welcome :)

Gosa massa med Madicko efter kenny tiffany gått till skolan :)

Har försökt att förbereda Balla för våran nya vän och sagt att en liten voffe ska komma.
då har han bara sprungit fram till dörren och kikat :)


33467-175233467-1751

Dagens hämta hem hundputfit beställa djurmat shoppa putfit i dag blev:

*Bik bok bralla

*Linne i gult Jc

* svart tröja med pingvin ärm Bik bok.

*Blått flätat bälte röda korset (kupan)

*Vintage stövletter (dom jag hade i går frye boots )

*Bag Min nya älskling alltid vintage bagen.



Madicken var helt lyrisk i morse nya Hunden skulle ju komma
spännande för alla
bara jag som hunnit att se den ännu :)

strax ska kennys hämtas hem från skolan :)

Älsklingen kommer lite senare :)


Kvällens bjuds på myskväll film och go mat i form av
fjärils kotletter  klyft potatis sallad baugette och bearneise sås.



father forgive me for i have syndat :)
Jaaa jag har shoppat grrr :)
svårt att hålla sig :)


Laleh springer omkring med balla leker med deras nya leksaker :)

Qute




33467-1753


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men GUD! Jag ler med hela ansiktet när jag ser Madickens min på bilden! Hon är ju fan söt som en DOCKA! Och glad! Hihihi Dagens bästa.

Postat av: Vintage*Jessica

Pernilla : Min dotter gör mig lycklig dagligen med hennes underbara leende :)
Oftast är hon glad bestämande lite som en lotta på bråkmakargatan :)
helt underbar sessa :=)


hihiihih kram

2006-09-09 @ 13:44:39
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback