Mitt liv i skrift...

33467-1908

Har precis utfört fot bad filning tagit bort Nagellack gjort nytt :)
riktig härlig pedikyr.

Tips till alla som oxå är sjuka BADA fötterna man blir så där härligt varm :).

Sitter I Mjukis hood outfit ska Hämta kenny fritids ut med dogsen + ev hämta hm paketet om det har behagat att Komma.

Kenny ska ta fyrhjulingen med stefan På jujutsu träningen :)

Madicken Har Åkt till Pappa Jag ska på föräldra möte ensam i kväll :)
hihiihihih Madickens dagis denna Gång :).


Blir en uppfräschning  och dush Innan jag Går dit i vilket fall som helst.


Detta händer INTE typ aldrig jag ska ensam på föräldra möte inga barn ingen annan utan helt ensam hihiihih
ska dricka kaffe i vilket fall som helst.
undra om det är bra för Halsen.????



Gjorde tom fynd här hemma i dag :)
bild bevis kommer sen :)


Hola bandola ..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh så skönt med fotbad! Det ska jag göra i veckan =). Och lacka på nytt nagellack :).

Postat av: Mezzie

åååh DET sk ajag med göra ikväll =) och du har du inte testat cappuccino daim GÖR DET*ropar ut* om du gillar daim allså i vanliga fall..liite söt för att dricka för många av men daaam it´s good =)
KRAMIS!!!

2006-09-21 @ 16:47:28
URL: http://mezzie.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Johanna: Underbart skänt var det :)
Fattades bara massagen den får jag till helgen :) Fotmassage .).


Mezzie : hihiihihihihi Hoppas att det blir bra så skönt för fossingarna med :)))-
Nope dricker the i stora last för det är en av mina laster.
Hoppas allt är bra kram J

2006-09-21 @ 20:28:32
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback