Todays in my bags :)

33467-1947

Second hand klänning 10 kr som hittat söt modell och allt :)
Massa skivor 5 kr styck :))))







Bild 1 : second hand kenny 2 spel + siden pyjamas med pingviner som han älskar :) + grå tröja + kassa skrin med döskalle.

Bild 2 röda korset Madicko : kavat höst skor + kofta + polo randig + 2 indiska plagg modell större bara tt spara.

Bild 3 : Underlägg med hallon till alla i familjen.

Bild 4 Shampoo / balsam barnen persika honung :)

Bild 5 : Hm blandat spana in den söta mössan till moi :)))

Bild 6 : indiska måste dit imorgon med :))))   Kuddfodral nya glas   ljus + döskalle scarves barnen  mm :))))




Lite fann jag allt på min lunch ska ev hadla en ny jacka imorgon med.. sen måste jag sluta vart ska allt rymmmas
hittade en söt blus indiska jag måste ha sen ska jag kolla seond hand som öppnar imorgon med :)





Mat med familjen ...

Kommentarer
Postat av: Annie

Gillade mössar, kul i vinter!! sedan tyckte jag spänne med sidenros på var söt som bara den!

Postat av: Amanda

Åh va klänningen var fin! Vart hittade du den, Kupan?

2006-09-25 @ 20:13:10
URL: http://iloveny.blogg.se
Postat av: you know you love me

Jessica jag har en liten fråga"! Varje gång du är ute köper du hudvård, schampoon och sånt! Svämmar inte dit them över? i mean, jag tar slut p åën flaska på ett halvår!!

2006-09-25 @ 23:39:12
URL: http://murdle.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Annie : hhihiihihi den e super mjuk och skön med :)))))
finns på hm kostar ca 30 kr :)

Amanda : yeeees Kupan igen ler :) fynd va ler :)))

You know you love me : skrattar. nope vi använder så mycket och ofta ler :)
alla har schampoo + balsam :))))
ler :)

2006-09-26 @ 19:07:24
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback