- Briiiing it oooon


Det är ingen vanlig dag i dag om jag får säga mitt :)


Det var en helt underbar fredag  dagen  då mitt internet fick för sig att starta efter lite help med kablarna i spök huset :)



Men inte nog med det har vart ute med Malin motionerat hämtat ett paket
vart motionerat dogsen ätit frulle hemma hos mig solat och duschade på solariuemt och fixxade oss där sooft.


Dagens me :




Jeans Bik bok
skor vita höga Din sko
Bag stor svart Long champ bag

T-shirt vero moda.
Klänning bk bok med fickor soo qute.
Keps ny för dagen,
Dock har jag gemensam vårdnad om den tillsammans med Malin :) vi bestämde det eftersom både ville ha den och det fanns bara en smart va ?



Drog sen in till stan till sjuhuset  Med Malin.

små shoppa kika å stan och drog en fika på uh Räk baugette och en iced chai latte.



Vi kajal och nya tandkrämen Hm
Rosa foppa Madicko 
OPI Hand lotion kicks
2 super söta linnen Vila.


Inte nog med deta våran bil inhandlades i dag en volvo s40  waaaaavvvaaaawiiivaaaa som  Borat hade sagt :)


Ikväll soft åktur med bilen

Kenny till sin pappa.

Har hyrt BABEL som vi ska kika på.


Le mot livet så ler det tillbaka till dig its fucking true :)







Vill skicka lite creds till Min Älskling mitt hjärta mitt allt.
Min underbara vän Malin

Min ovärdeliga kids..


Life is life

Kommentarer
Postat av: Nelly

Såååå glad att du är back in town,trodde du var borta för gott och att bloggvärlden hade blivit lite torftigare och gråare.

2007-04-27 @ 18:41:17
Postat av: vintage*Jesica


Nelly : Man tackar och bockar och ler onaturligt stort :)

Postat av: Liv

You are back . saknar ditt bloggande som fan ."!!!

2007-04-27 @ 19:52:11
URL: http://vitthjarta.blogg.se
Postat av: Malin

Jaaaa dagen har varit helt underbar :)
Hoppas det blir många fler sånna hära dagar ;) Fast nu måste vi jue iväg och shoppa nu när jag fått lön och allting ;) Hehe
Pussar

2007-04-27 @ 22:04:01
URL: http://www.freewebs.com/waffe_malin
Postat av: vintage*Jesica


Liv : Hallå tjejen kul att du har saknat mig det värmer hoppas allt är bra med dig skönt med sommar lov och allt :)

Malin : Haaaaa haaaa haa galning aha var det därför du promt skulle dra till stan för att shoppa :)
håll i pengarna men hoppas att du hittar nåt fint eller bra kram J

2007-04-28 @ 11:21:43
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Carolita

Ösig låt! I like!

2007-04-28 @ 23:35:36
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback