- Laaallaaalatino lover...

                    






image3565



Dagens blåsiga väder...urrrk.. fan frillan får sig ett rejält knullrufs :)


Dagens : Lämna Madicko på stor skolan då dom skulle ha gympa
Kenny på fritids då han skulle bowla äta gott.

Lubba till bussen hade glömt busskorts satan och hela plånboken hemma .. blaja....


¨hann dock med bssen och fick åka gratis in sweeeet buss chafför.

Dagens arbeta hela dagen luncha med Malin på Helenas :)
skrattar lite åt dom innan i kön :)

Dagens kan inte leva utan min snuuuuus
den är hedlig i mitt liv :)



Dagens köp 2 kläningar med fickor  och en röd palestina sjal :)

Har cool på en snygg bikini i svart med körsbär toooo :)

Its gonna be mine.

Vicktoria secret har en hel del snygga med.




Gå slicka röv nån annanstans vet jag asshole..



credits till en Äkta vän som får mig rörd.. Malin den går till dig puss pus honey bunny...

Kommentarer
Postat av: Candy

Hej! Ser att du verkar gilla second hand, vintage etc.. och jag tänkte att eftersom du bor i Ö-vik kanske du känner till nån bra second hand affär i Umeå som du kan tipsa om? Är ute efter kläder. Hoppas du kan hjälpa mig, och så vill jag berömma dig för att din design är asgullig! ^^

Postat av: Carolita

Äntligen fick du din röda palesina sjal! Kul kul!

2007-04-12 @ 18:17:56
URL: http://chululi.blogg.se
Postat av: vintage*Jesica


Candy :Me just love second hand ;)
Hmm sök på gula sidorna eller hitta .se så hittar du säkert nån bra :)

mvh J

Carolita : yeees yees ntligen he he he

2007-04-13 @ 15:11:52
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: dqhml djzvxy

odtm wcvox blkfu kzite gioruj wvisxredh qyot

2007-05-14 @ 01:51:35
URL: http://www.sweyxnkqp.ihvdz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback