Dont be so afraid of me ....

33467-3613

Kommentarer
Postat av: Liv

Gud du måste börja blogga har inte känt secondhand sug på länge jag får så mkt inspiration av dina fynd innan jag läste din blogg hade jag knappt råd med nått ( är ju endast 12år med 500 kr / mån) men efter jag börja shoppa second hand så har jag råd med en masse mer prylar . 3

Postat av: vintage*Jesica


Liv : Yeeeesnjag lovar att jag ska försöka att hålla ställningarna vid bloggen så mycket nu med jobb och allt har köpt bil det är vår man vill vara ute njuta av livet så gott det går :)
Ocg jag hoppas att jag kan fortsätta att inpirera dig till mer second hand köp mvh Jessica

2007-05-01 @ 11:08:09
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback