Its nude its fooo shoooo




Men hell aså jag tror jag fan låg dubbelvikt i ett flertal timmar...
let the story begin...


 kom hem om the work
 mötte kenny med hundarna..

fxxade mat innan mandicko kom

i ena ögonvrån ser jag nåt som rör sig snabbt ute och hundarna skäller som satan..
tänkte va fan är det nu då ????
kikar ut och ser det mest otroliga en snubbe sprit språngande näck.. springandes utan för mitt köksfönster

efter kommer en annan gunne springandes efter med 2 hundar ?

what the fuck....

trodde jag skulle avlida lite lätt där men heeeey im live :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha! Måste sett jävligt roligt ut.

Postat av: Anonym




sofia : mycket riktigt

2007-04-13 @ 19:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback