Stoppa misshandeln av hemlösa hundar

                               If you like our photos, please feel free to take it!

Vi lever i en sjuk värld där inte bara människor blir misshandlade utan andra levande med hjärtan misshandlas dagligen :(
Människor som njuter utav att misshandla dessa hjälplösa liv.
En hund som inte har samma talan lik en människa.
Och medans andra tittar på rycker på axlarna , tro mig det finns faktiskt en hel del att göra istället för att bara se på medans oskyldiga liv går till spillo för sjuka människor agerande.

Bla WSPA har tagit tillfället i akt och öppnat en egen organisation fär att just hjälpa dessa stackars hundar utan talan.

https://payment.architrade.com/shoppages/4205634/Kam5SE/payment.pml

spana in denna sida och ge en del av ditt liv för att just dessa hundar ska slippa misshandel våld ute på gatorna.

Du kan där välja att skänka en engånskostnad eller varför inte månads vis som vi gör ?


                                        If you like our photos, please feel free to take it!


så ta ditt sunda förnuft till fånga som djurvän och hjälp dessa stackars djur vars vardag är en enda stor karusell av misshandel plågeri.




Visa respekt för andra Liv.



Sann djurvän aka Jessica


Kommentarer
Postat av: catya

o gud vad hemsk , jag klarar verkligen inte sånt här
människor kan vara så jävla vidriga, ibland undrar man vem som egentligen e mer värd. ett oskyldigt djur eller en djurplågare? för mig är valet inte svårt

puzz gumman

Postat av: Linnea

jag säger bara, DÖ DJURPLÅGARE!

2007-04-19 @ 20:20:31
Postat av: Hanna

Jag hatar allt sånt, människor är så förjävliga.

2007-04-20 @ 15:36:43
Postat av: Anna

Nej, nu lipar jag.................
Fy så hemskt. Säger som Linnea ovan, dö djurplågare och dö GRYMT!!!!!!

2007-04-20 @ 19:08:34
URL: http://annatje77.spaces.live.com/
Postat av: nollattan

nääää.....jag vill börja gråta när jag ser det där. sessan kommer från en organisation men jag tror inte att hon har varit hemlös, men lite rädd för fötter är hon allt.

2007-04-21 @ 10:59:03
Postat av: vintage*Jesica


catya : I detta fallet är det djurens liv jag vil rädda från den elaka mänskligheten.

2007-04-27 @ 16:42:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: catya

jo jag menade just det !
puzz

2007-04-27 @ 19:21:49
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Christoffer

Ne fyfan va hemskt asså... jag har själv tagit hand om en hund som har blivit misshandlad... den va blind på ena ögat och va hörselskadad

2007-05-13 @ 21:00:30
Postat av: camilla

Alltså det är ganska ironiskt och dubbelmoraliskt att du lägger in en skinn/läderväska i inlägget innan. Fett mycket grejer i Sverige är gjort av hundskinn, typ impoterat fråm Kina. Men när det kommer hit kallas det något helt annat. Skulle inte förvåna mig om var tredje person i Sverige som köper nya skinndojjor går runt med hund på fötterna. Det är lika mycket djurplågeri att äta djuren som att göra väskor av dem, eller misshandla dem för skojs skull.
Sann djurvän aka Camilla

2007-05-30 @ 22:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback