Youre my guardin angel..

33467-3603

Uppe med tuppen i ett soligt bjästa ;)

Madicko skulle inskolas på sin nya avdelning  :) gick bra var en mycket glad fröken på väg till dagiset i dag snabbt gick det med.

Tidig buss till stan drog en räk baugette ensam på uh.
Drog sen på second hand dock inte mycket inne i min smak ..





Dagens me : strumbraller hm vita skor din sko dock ej med på bild. Bag dior vintage bag.
Eko tröj klänning hm . this is just me och en skinn jacka bars halva dagen.

Dagens lunch på kina med Mallan vart en ris och veg samosas med sötsur sås :)
jammie jamie.

Dagens shopping : second hand en tröja kenny och en läder väska till mig.
Hm kepsar Madicko och hårspännen me,
Testa ett par jeans puff shorts på vero moda men fuck vad fula ha ha ha ga jag tror jag dööör.




Dagens bästa : det underbara vädret och Malin ...

Dagens värsta : nån måste ha skitit på sig på jobbet stank hell höll fan på pjuka.


Kvällens bästa honey är och spanar in en Volvo s40 hoppas att den är goood :)

Blir en god frukt sallad i kväll  :)


Hasta la vista


Kommentarer
Postat av: glitzy

visst e vi snygga i våra klänningar:)

Postat av: vintage*Jesica


Glitzy : ha ha ha jo men visst det är oerhört skööön :)

2007-04-18 @ 18:49:30
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: kim

va fin du är :)

2007-04-20 @ 16:34:02
Postat av: Anonym


Damm hot baby

2007-04-21 @ 11:15:11
Postat av: vintage*Jesica



Kim : Tack :)

Anonym yesss tssss

2007-04-27 @ 16:54:19
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback