Är det så här det känns och va lycklig ?




 Jag lever i ett kärleks rus jag andas kärlek.

Jag älskar jag blir älskad.  Det är price less.


 I dag vart det med in till sta driva i  väg 2 släpvagnar från Jimmys mammas lägenhet i väg körda.

Sen handla vi lite mat.

Hem gjorde mat och nu softa ska kika på Mannen som kunde prata med hundar 20.00


Lånade en bok med om en utsatt flicka som left med incest utav hennes låtsas pappa lovar att skriva om den sen.



Tack alla som läser min lilla blogg :)

Det gör mig stolt :0)

Kommentarer
Postat av: K

Läste en sann bok om en tjej som vart inlåst med hennes pappa och som gjorde henne på smällen... fy faaaaaaan!

2007-08-14 @ 00:22:50
Postat av: A-K

Den boken läser jag med,såååå hemsk :-(

Postat av: Amanda

den har jag också läst =( fattar inte hur människor kan göra sånt. vissa män e sjuka monster, tyvärr vet jag det av egen erfarenhet. dom som gör såna där saker borde avrättas

2007-08-14 @ 11:22:42
URL: http://amandaslillablogg.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

K
: Den har jag läst med han hade 2 döttrar som fick bo hemma hos henne detta utspelade sig i sverige på 80 talet :( hon födde hans barn :(
A-k :(
Amanda : det är en sjukdom som driver dom till vansiniga saker.

2007-08-14 @ 11:47:04
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback