Glamour




Fi fan vad smart jag är..

Jag och Madicken ska rensa bland alla baby prylar kläder / i ett förråd nere i köket :)

smarta klubben joinar varandra ( Jag Madicken )

Alltid är det nåt fynd man hittar.
Måste leta reda på den röd vit randiga fleece polarn och pyret overallen jag tror att den ska vara där ...


Det är lördag vad har du för dig ?


 Kan det inte bli vinter jag vill ha min baby i famnen ;)



Kärlek.


Nu ska jag och min kompanjon Madicken rocka till musik och rensa :=)


Hej då Jalapeno

Kommentarer
Postat av: emmely

I dag har jag gått power walk i en timme ungefär.Min syster har varit och hälsat på en stund och mamma vart inkallad till jobbet för det inte finns nån personal. Nu sitter jag här hemma själv och tänker på vad för mat jag ska göra. Senare i kväll ska jag till min moster och fira hennes namnsdag. Blir nog kul !

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Emmely :
Guud så duktig du är kikade in i din blog och slrev en kommentar.
Hoppas att du får en fin dag :) / kväll

2007-08-18 @ 16:59:00
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback