Jag ville bara ligga kvar där..

                                                                      

sova njuta av värmen.. känna lugnet,
Men verkligheten hinner i kapp en klockan ringer barnen ska upp hundarna ska ut.
kläder ska tas fram.
Frukost ska stå på bordet 
 Tandborstnin ska ske.
Ytter kläder ska på.

En ska skickas till skola en till dagis,


sitter väntar tills klockan blir 10.00
ska ringa Barnens hus och kolla om vagnen kommit in :0)
Jag längtar så efter den.


Dagens frulle :

* En skål med vindruvor

*Ett glas Juice.

* 2 polarbröd med ost och tomat ( Alldeles nybakta )

Dock ingen frukost på sängen men en frukost i soffan med tofflor tända ljus och en filt vart det :=)
Tack älskling.


Mina leder värkar jag nyser...
Regnet vräker ner åhh nej jag som inte alls vill blir sjuk.
Jag blir ju aldrig sjk varför skulle det drabbas mig nu då ?


2 dagar tills jag ska till barnmorskan igen.

Idag blir det Jobb klippa håret handla mat ev hämta vagnen om den har behagat sig att komma :0)

Kärlek Mamma J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback