Jesus healar alla sjuka.





Det var en amerikan en kanadensare och en svensk som var ute på äventyr
plötsligt dyker dom in på en pub .

Varpå Amerikanen får syn på Jesus och springer fram dit .
 Vad kan jag stå till tjänst med du får en önskan.

Amerikanen : jag har så djääääkla ont i ryggan sa han vips så var det onda borta.

Så var det kanadensarens tur.. shiit jag har drabbats av en så svår migrän vips så var den borta.


Sist men inte minst var det svenskens tur : nej för fan gör inget jag är för fan sjukskriven...


Fyyyy fan jag tror jag dör av en skratt attack som varit hela veckan lång av denna djäkla historia :O)


Kärlek Respekt dags att rasta dom fyrbenta ute i dimman
Leta vintage gubben.. he just gone... miss you baby love.


Adios....




Kommentarer
Postat av: Erika

Haha!

2007-08-04 @ 08:53:06
Postat av: Malin

Haha den va jue kung ;) Har ni inte hittar vintage ännu? :'( Jag kommer snart ner och hjälper er att söka.. lilla vintage gubben=( Kramar

2007-08-04 @ 09:31:00
Postat av: M

hahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback