Kära kloka uggla som vaktar min baby...

33467-4310





Idag fick jag det vackraste underbaraste halsbandet ever.

En underbart söt uggla.. ser ni att han vaktar min baby, ( Fick av Honey )

Sen ett till halsband givetvis indiska.

En pocket bok sen handlade jag Thailänska rökelser på Thalad thai .
Jag älskar det stället atmosfären.


Dock ogillar jag det thailänska godiset torkade larver på lösvikt liksom :S


Till baby vart det ett Ekens täcke :)
Mysigt värre.


Har hittat en hallmöbel på indiska vi funderar på att köpa  sen en hylla med en massa rotting korgar.
skulle passa perfekt till babyn kläder / saker.
Tål att  funderas på :)
Men båda verkar överens om detta :)





På tv just nu är det denna fulir som flyger fram och tillbaka i superman returns.
Jag slänger ett öga mellan raderan jag läser bloggar kkar viktiga mail :)

Jimmy äter vattenmelon och är väldigt inne i filmen söt nöt :)

Madicken ligger på sitt indiska elefant täcke  och drar omkring sin kanin :)



En Familje fredag i sinvanliga ordning.

Sen blir det snask i form av Thailänska nötter.
Massa frukt : Vatten melon nektariner vindruvor kiwi och apelsin handlade vi i dag :)



Kärlek Respekt till alla där ute :)

Och tusen tack fär alla vänliga själar som dagligen kikar in till mig och mitt vanliga liv :)



Ps nån vänlig själ som vet vart man kan f tag i uggle saker ?
kläder mm ?
Jag samlar :)

kanske  vackra smycken ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback