Magnus och myggan och frulle.





 sorry för dålig uppdatering...
full rulle hela dagen i går = NO TIME.


 I dag kanske jag hinner med ett och annat efter Jobb.


Anyway just nu sitter Jag Madicken kikar Magnus och Myggan och har ätit frulle.


Dagens Mamma Frulle : 3 polarbröd med ost och en COKE. Im addicted.



strax blir det att traska till dagiset  eller så tar vi bilen pga av det snoppiga vädret
dvs det ös regnar.

 ska Lägga in lite bilder från gårdagen senare.


 Hade en  som var intresserad utav att köpa den beiga tik valpen i går,
Hon skulle återkommer  senare under dagen.



By the way har jag köpt den sötaste baby overalen mankan tänka sig.
sen är jag ny klippt.


Kärlek respekt.



På återseende.


Kommentarer
Postat av: Piiiiz

Hej! Du är UTMANAD!!! kolla in min sida så får du se :-)
Ha en bra dag!! Kram P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback