Mamma lyx här sitter jag och vinden viner lika het som förr...

33467-4521



 Passade på att unna mig sjölv lite gott  Vart Glass ( Min favorit ) Och Nypressad Lemonad me  like alot.

Och en dålig vr... tilltalde inte mig :(






Köpte lite djur gotta.
Mjukis mat till mamma pappa hundarna.
Kanin snacks och Frolic ( Mest till pappa hunden ) som älskar att få dessa som belöning.


Köpte en ny tvål till barnens händer  och en doft påse till sov rummet.


Dagens Mamma : Cubus Tunika och osminkat face  Nk Dior halsband.


Haft en soft skön hemma dag .




Kikar shaft med tända ljus  och  leta snygga baby kläder på internet.

Dricker coke och har en kickande baby i agen och en gosig hund som vill pussas :0)


Ciao...

Kommentarer
Postat av: Pani

älskar Dior halsband..

Postat av: Anna

Lemonaden är så jäkla god, riktigt sur och uppfriskande, mmm!

2007-08-26 @ 13:54:27
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Pani : me to iallafall detta :0)
Anna : en riktig energi kick :0)

2007-08-27 @ 10:34:13
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback