Men glo åt nåt annat håll.





Herregud.. då ska man lämna Madicken  på dagiset står alla där och glor som nå djävla idioter..

Glo potatis bläng sylta och tittsås måste ha varit deras kvälls mat...

Fuck fuck fuck....
ska lämna Madicken 9.30 Men då vi kommer dit ska dom vara på utflykt på  ett djävla ställe jag inte alls vet ...
 sen sak   fanskapet förklara som en råtta ...suck....

dumt att UPPDATERA så man vet att det ska vara utflykt... nu fick vi lubba dit lämna henne....

Tur jag får åka bil till stan..
blir stressad av såna där...

Tjocka glo syltor..
herregud har Ni inte sett en mamma innan ?



 Jobb
Fixxa Naglar
Kolla om jag hinner äta lunch.


Dagens frulle : Morot Plommon ägg vatten :0)


Kärlek Respekt

Kommentarer
Postat av: Claudia

HAhaha! Dom kanske är ovana att se en sån läcker mama! hahaa! De kanske tror att alla mammor har klippt av sig allt hår har tantkjolar och förkläde på sig, och gärna några hemmagjorda köttbullar i fickan =)

Postat av: Ella


Dom kanske tittar på dig och lyser med sin avundsjuka blickar på dig därför du är så vacker.

2007-08-23 @ 11:59:16
Postat av: Madde

Vissa människor har svårt att accepetra mammor som ser unga ut. Men varför skall man vara över 45 när man skaffar första??? Känner lika dant nu när jag skolar inmitt tredje barn, folk tittar som om jag kom som dreas storasyster *Suckar*

2007-08-23 @ 14:26:23
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Claudia : Nåt åt det hållet måste det ju vara blir tokig på dm herregud säger jag bara :=) kul kommentar,
Ella : ha ha ha :=)
Madde : JA LITE DEN KÄnslan r det nog eller så är dom avundsjuka för att deras männ vill ha en hahahhahahaha :0)
Madde :

2007-08-23 @ 22:16:55
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback