One Big happy family...

image


Meat the Barkers ...


Härligt mysig family picture.

Kommentarer
Postat av: Anna´h

Visst e´dom härliga !!
Jag & Darlingen kallas för Lidköpings
" Pamela Andersson & Tommy Lee " , så jag bara väntar på att MTV ska höra av sej ( eller inte ! ),
så kanske man kan sluta jobba i vården & bli kändis i stället !! * Asgarv * .....
Tack för komplimangen om rattarna , dom e´så mycket fejk det bara går att bli !!
Gjorde min andra operation efter att jag hade ammat Lorven i 8 månader , så denna gången specialbeställde jag silikoninläggen ifrån USA , för jag ville lägga in över ett kg i varje bobbies & det finns inte att få tag på i Sverige , så nu har jag min efterlängtade 75 G kupa & trivs jävligt bra med det !!
Det retat skiten ur många ...
Tycker att det finns för många avundsjuka ? , moral
bitchar som alltid ska kommentera negativt om plastikoperationer , i synnerhet om bröst , men det e´upp till var & en vad man gillar & gör med sin egna kropp !! Måste erkänna att jag blivit lite beroende av att läsa din blogg ( Darlingen likaså ! ) , du e´ grym !!
Ha´t gött & ta hand om dej
Kram Kram

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anna H Dom är ju typ hur söta som helst juuue :)
ha ha ha ha fan vad ballt du får
lova att höra utav dig om du lir mtv signad så man vet vad
man ska kika på tv efter :).
hahahhahhahahahhahahahahah du är fan grymm :)
Konstigt det där tt det ska reta skiten ur andra varför ska det ens störa ?
Måste dock ha kostat en slant ?
Jag är INTE den som framhäver att operationer ( silikon ska vara till en förel ) men heeey dina rattar är tamefan nåt specialle ;).
hahahahahhahahahhahahahhahah
welcome to my crib :)

2007-08-11 @ 23:59:06
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Katrina

Jag har för mig att dom har skiljt sig?! *förvirrad*
Rolig blogg du har föresten, man skrattar sig igenom den!

2007-08-12 @ 16:44:29
URL: http://kattyy.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

katarina :
Ohh noo men han vänstar lite med paris hilton men det varade ju inte länge hiihihihihiih :)
tack välkomen åter

2007-08-13 @ 21:18:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Malin

Hey!
Läste kommentarerna och Travis och Shanna är skilda. Läste det på Shannas hemsida, shannamoakler.com och på hennes myspace.com
Var ett "big fan" av Meet The Barkers när det sändes, så har försökt hänga med i svängarna. Synd på ett sånt coolt par.
/ Malin :)

2007-08-13 @ 21:50:30
URL: http://malined.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback