Regn regn men solsken inne hos oss ;)

33467-429933467-4298


Vakna till En Madicke som kom in  vid halv tio.
sov morgon ovärderligt.

Låg kvar ett bra tag och myste hela familjen utan kenny , som är hos sin pappa ett tag för första sommaren sen kenny föddes :)


Regn ute,


Dagens frulle : Fil kalas puffar    . Polar bröd  med  purjolöks röra och tomat. 1 glas vatten.


 Fredag i dag . mys mat i kväll och film softar kväll.
har en baby som lever rövaren där inne i min mage,

varje kväll / morgon håller jimmy om magen / smörjer in en.
Vi längtar efter dig våran älskade lilla baby.


Är små sugen på att kika på indiska rean.
Är på jakt efter en snygg trä korg modell större att ha  tidningar alldeles intill soffan :)
skulle vara snyggt har sett att indiska har haft en oerhört snygg modell där innan.


Sen vill jag hitta massa bra böcker att läsa men det känns som om man har läst alla bra.
Men nån kanske dyker upp.


 ( På bilderna är det Tweenie och Pussy cat )


 Fredag och ingen vintage syns till var ute i natt en timme och ropade letade efter våran lilla vintage
men han dök aldrig upp :(

Våran vintage vad har hänt med dig gubben =?

Kom tillbaka vi saknar dig.

Kommentarer
Postat av: mini

jag o min lille villiam tittade på bilderna du har på din blogg och nu slutar inte den där lille att tjata om en kattunge... bara en snälla mamma bara en jag blir glad om jag får en men mera glad om jag får två...ja vi gillar din blogg iaf :) mini

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Mini :
Ha ha ha kattungar är gosiga varelser :).
Våran ligger nu och gosar i soffan :).
så kul att nu gillar den ni är så välkommna :)
kram till dig och lille villiam :)

2007-08-03 @ 12:56:48
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: miggs

Ett liitet tips du som ville ha korg till tidningar, om du har massa filtar och sånt i soffan kan det vara fint att rulla ihop alla och ställa i en likadan korg ;-) Snodde idén av min mamma :-)
Vi är fan fler som väntar på eran bebis!
Och du, min fästman har friat.. wiiiieh!!

2007-08-03 @ 17:40:49
URL: http://miggs.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Miggs : smart tips så har min mamma med men jag vill ha filtarna i soffan reda att rullas in i :)
Hittade dock ingen snygg korg i dag bajs hahhahaha :)
Hi hii baby kommer efter snön fallit :)))
Nääää faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad soft blir det fest då eller hiihihihiihihihi :).
ska ni spana på ringar med ? :)

2007-08-03 @ 18:52:50
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: miggs

Jah, fest blire! Vi vet bara inte när ännu, det kostar ju en slant, och KRAV som tös har man ju alltid, för jag ska göra det EN gång i livet och då ska det fanimej göras ordentligt! Ringar ska spanas massa på!

2007-08-03 @ 22:44:38
URL: http://miggs.blogg.se
Postat av: Anonym

hur gör du purjolöksröran? det låter välidgt gott :)

2007-08-08 @ 01:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback