scnappi schnappi schappi

33467-4605





 Ser ni den fina träkistan ?

Den fick jag med mig hem  i dag från Röda k , perfekt till barnens utklädningskläder .
(Ovanpå liger 4 gristrynen till hundarna dom får alltid fredags gotta )

 Lite annat jag fann där :
Pärlor Madicken.
3 luddiga mattor
1 70tals påslakan till baby  en kalikå sak till Madickens säng
Rosa  korg att ha Madickens dock saker mm i .

På second hand fann jag lite där med :

En rysslands docka model mindre som Madicken fick att ha i sitt fönster brevid den stora
Peter Pan spel till kenny.
En liten uggla till baby.

På Himlavlvet var jag in en snabbis älsar att vara inne där
man uppslukas av atmosfären   den trevliga  kvinnan bakom kassan
Och den söta lugna hunden som bara tittar på en.

Där vart det fler Nag champa rökelser som är vanebildande beroendeframkallande loe them ( har en tänd nu )
Ett nytt chakra kort för ena har jag på sängbordet.
Ska göra en chakra balansering på Jimmy sen med mina ny renade stenar :0)

 Hittade dessa söta fat jag tänkte ha som kak och bull fat då man ska bjuda på fika.

skiss block till mig älskar att tecka men  tyvärr har jag lagt det åt sidan på sistone.

Hittade en till Dinosarie bok  med figurer till kenny som han fick ta med till sin pappa.

 Polarn och pyret dress  till baby
Indiska klänning till mig .


sista bilden visar ena matten som jag la under baby vaggan nere i vardagsrummet :0)


Jag är mycket nöjd.

Hittade även en massa anat roligt till kenny bla ett dinoägg man ska lägga i vatten så den löses upp.
Nya stora fina gaständare
ljus mm :0)



Madicken är duktig och är ute med Jimmy sopar garaget på nedersidan av huset :0)




Kärlek Respekt








Kommentarer
Postat av: malin

En sådan rosa tvättkorg hade jag när jag var liten att ha små grejer i :) Roligt att se den igen ;)

Postat av: emma

shit vad du shoppar! Galet mycket ;) we like!

2007-08-31 @ 21:48:52
URL: http://emma85.webblogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin :
hahahhahahah var det en sån hahhahahha :=)
madicken la ner sina saker i
den och la in i sitt leksaks rum :=)
Emma : ha ha ha jag vet :=) me like :=)
Ha en fin fredag mvh J

2007-08-31 @ 22:51:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Madde

Älskar nag champa jag med, finns inga rökelser som doftar så divine & rogivande som dem (har även jag med en tänd nu):)

2007-09-04 @ 18:46:06
URL: http://psychobarbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback