stjärnfall.




 Låg vaken vid halv tre i natt  då vi skulle somna...
 fönstret öppet och vi tittade ut  upp mot himmlen.


2stjärnfall... 2 önskningar .



Ligger i sängen äter min sena frukost.

Vaknade illamående .... och spydde.


Nu fil musli och russin som ska få fart på kroppen :0)

soligt ute med starka vindar.

En baby som kör kick off i magen .... timme efter timme.. sover du aldrig lilla böna ?




I dag kommer kenny hem ska pussa sönder han och krama han tusentals ggr
och säga hur mycket jag älskar han.
Madicken har ritat till han.

Vi alla saknar dig  bus fröet :0)


sugen på att äta ute i dag
eller ta med en picknick till vårat vackra ställe.

Imorgon  ska jag ta med kenny på stan äta i stan softa kolla en massa saker och handla mat (=
Givetvis är Jimmy med oss så skönt att han kan vara sjukskriven och hemma med oss.


Kärlek Mamma J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför är han sjukskriven???

2007-08-19 @ 16:33:08
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym : Fr att han är sjuk :=)

Postat av: Anonym

Undrade bara eftersom han verkar kunna pyssla både med det ena och det andra...Kan man det när man är sjuk?

2007-08-19 @ 18:46:41
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym :
DU undrar mycket va .
det räcker väl med att jag sger att han är tillflligt sjukskriven.
Att han är papap är en helt annan sak :=) sorry om jag gör dig besviken.
varför angagera sig i nån annans sjukdoms tillstånd ?

2007-08-19 @ 18:49:38
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

"skogsmullarna som vandrade ca 1,2 mil På nationalparken skule / näske" -
Orkar man det när man är sjukskriven? Känns som om försäkringskassan borde kolla upp detta lite närmare...

2007-08-19 @ 18:54:37
Postat av: VintageRetroPrinsessa


ANonym : are you kidding me ?
in pokvän är sjukskriven för nåt som kalas jobb stress releterat och nej jag ser ingen som helst svårIghet för han att han kan vara ute gå njuta av livet med sin älskade familj eller gör du det +?

2007-08-19 @ 19:00:17
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Det kan ju hända att kassan har en annan synpunkt med tanke på debatten om "jobbstress"...
Och vad är du själv sjukskriven för?

2007-08-19 @ 19:11:15
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym :
Nej det har dom inte
utan att han ska må bra är det viktiaste sen
är det inte f / kassa sombetalar ut till han utan byggnads tji fick du :)
nej jag
är inte sjukskriven vad har din hjärna fått det ifrån ?
jag har semeste med mina barn stooor skillnad.
Vill du veta
vilken färg min trosor är oxå ?

2007-08-19 @ 19:14:15
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Nä tack, eftersom du inte är sjukskriven köper du ju inte trosar för mina skattepengar så det är ointressant än så länge.
Visst, byggnads betalar de första 14 dagarna men sen går kassan in.
När är din semester slut då?

2007-08-19 @ 19:22:24
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Anonym :
Ok då var det inte intresant längre vemvet ja kanske tar mina skattepengar till dig som sitter där bloggar anonymt ...? lever på soc ?
vem vet ?
Min semester tar slut när jag själv bestämmer nåt ANNAT DU VILL VETA ?
Live life

2007-08-19 @ 19:25:04
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Märkligt jobb du har där du tydligen kan komma och gå som du vill...
Det här får vi gräva lite mer i

2007-08-19 @ 19:27:10
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym :
Jobb jobb ... insäg du inte att jag har semester ?
Sen komer jag vara hemma
/ Jobba som kontaktperson till missbrukare männiksor som behöver extra stöd / Jobba hemma :)
vet du sen ska jag vara mama ledig och få föräldra penning..
ska shoppa upp alla cash på dyra kläder till bara mig själv.. varvat med en bunt sex leksaker.

2007-08-19 @ 19:35:50
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Men djuraffären då?

2007-08-19 @ 19:39:56
Postat av: VintageRetroPrinsessa


Anonym :
Den slutad jag på just då mina barn hade skolavslutningen och för ditt ege välbefinnande så finns inte den butiken kvar :0)
simple as that

2007-08-19 @ 19:47:23
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Så om jag förstår dig rätt får du alltså varken pengar från f-kassa eller a-kassa???

2007-08-19 @ 20:01:53
Postat av: VintageRetroPrinsessa


anonym : Är du penga kåt eller vad är det `?
Nej jag får inga pengar av någondera :)
Jag lever på ett arv
:)
lots of money,
Vad lever du på andras liv..?
för att du inte har ett eget och måste livnära dig på andras :)

2007-08-19 @ 20:11:55
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Anonym

Du framstår som rätt patetisk i dina svar men jag kollar upp din info och återkommer

2007-08-19 @ 20:19:08
Postat av: VintageRetroPrinsessa

anonym vet du jag anser att du är oerhört patetisk när jag tom vet vem du är vart du sitter känn dig blåst din fule fan :=)
När ska du inse och fatta att ja alltid kommer ha det bättre än dig när ska du fatta ?

2007-08-19 @ 20:30:18
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback