There is a evil monkey in the closet.

33467-4463







supermysig bio :0) Och sällskap.

Det va Jag Älsklingen Alex Lena och hennes pojkvän Fredrik :=)

Det dracks cola  snaskads godis.

Innan bion han det med 30 min på stan och vet ni jag köpte inget hii hiii :0)


Bio Klädsel : Skor din sko.

Halsband : Dior Nk
Armband Indiska bik bok vintage.
Örhängen : Fåglar Indiska.

Jeans : Bik bok  Perfekta att ha då man väntar barn då dom är rå låga skulle alrig klä mig i mamma jeans .

Väska : Friis company.

Klänning : VILA
T-shirt Hm.

Blåste men jag lämade dock jackan i bilen :)


Tack älskling för att du bjöd mig på bio. Höll mig i handen / Höll handen på baby magen :0)


Nu är det softa i tv soffan som gäller.

Madicken ligger sover som törnrosa.

Älsklingen var duktig var ute med hundarna nyss.

Och vet ni jag ska få massage  ikväll med känner mig lite bortskämd men det får man vara då man är gravid ler.



Kärlek Mamma Jessica



Just ja skärpet ja det är vintage.

Alex frågade om jag hade det för att hålla in magen eller för att det var snyggt fan vad jag garva
du är rolig du söta lilla kille.

Kommentarer
Postat av: Malin

vad kul att ni hade roligt :) Jag måste på bio snart oxå =P va så länge sen :P Puss

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Malin : yeees bio är super mysgt annars kan du och jag fara nån gång då tid finnes :)
Kram Banan,

2007-08-18 @ 16:50:12
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback