www.shopping.se




Efter stranden vart det ett hastigt ryck in till stan :)))))

Vi kom ju på att vi skulle köpa hall möblerna  från indiska :)))


sagt och gjort hem kom vi med :

1 : T:shirt Hm Lång bra  för baby magen :) Lila eyliner och en god luktande summer punsch.

2 : Nya gardiner indiska till vårat sovrum  ( funderar på att köpa likadana till barnens rum )

3 : Hall möbeln i indiskt märkt trä :))) med öppningsbar sits ( perfekt att ha mössor vantar mm till kidsen )

4 :  Hylla med trä korgar / indiska till babyn :))))))


super duper nöjd.


Sen vart den sen lunch i det fria i solen uppe på varsberget snacka om utsikt över lilla övik.

Handlade en stor säck hö och gotta till kanin / Marsvinet med :o)


 Ha ha ha bara jag vaken :)

sitter med ett tänt ljus och en thai rökelse och äter frulle :))))

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Kanske inte borde fråga men jag undrar verkligen, har också sett "hallbänken" men undrar vad den kostar. Sjukt snygg och jag skulle gärna ha den i min hall.

Postat av: VintageRetroPrinsessa


Stephanie :
Den finns på indiska
kostar 1695:-
Perfekt att ha i hallen då man
även kan förvara saker i den.
ska kika in i din blogg nu mvh J

2007-08-07 @ 10:01:51
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback