www.stranden.com




En dags strand liv fick  man iallafall känna på :)

Och jag var den enda som badade :0)

Ingen bad kruka här inte.
Oki baby badade oxå får den låg ju i min mage och sprattla omkrig men den badar mest hela dagarna :)


Supermysigt med soft  sand mellan tårna sol lekande Madicko tills hennes pappa kom hämta efter en och en halv timme.


 Im a bad bad girl.

Eftersom vi liger på en enslig strand där bara vi låg så hade vi sex i skogen :)
Härligt med somar och kärleks känslor.

Love yaaa Honey bunny.

Hade min Bik bok bikini  jag fick av Jimmy.
solade topples sista timmen / därav fick jag bada i mitt linne sista gången
och åka hem i honeys Figt club tröja :)

Ser som lite bättre ut om det är han som är toppless på väg hem ;)


Dags för frukost : En kopp the 2 längtan mackor med peppar salami / tomat. Ett glas jucice.


Din bulle i ugnen.




Kommentarer
Postat av: Angelica

du är på något knasigt sätt lik Paris Hilton...

Postat av: VintageRetroPrinsessa

Angelica :D en tjockare och mörkhårig i såfall :D
har liknande näsa som henne hahahha :D

2007-08-07 @ 22:30:07
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Angelica :D en tjockare och mörkhårig i såfall :D
har liknande näsa som henne hahahha :D

2007-08-07 @ 22:33:26
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback