08.55

33467-5310


08.55 vakna Madicken  Jollijappa vi hade fått sovmorgon ;)
Fatta hur skönt det känns.

Kenny är redan ute med en kompis och åker bob.
Hans kompis kom knacka på dörren 09.00 hallå liksom vilken normal förälder släpper i väg sitt barn 9.00 en lördag morgon för att leka med nån annan ?
Onormalt enligt mig.

ska ta en soft  dag med lite städning bara.

Ska göra en ny sats ris ala malta.


Dammsuga skura nedervåningen vad jag vet ;)
Ligga läsa softa    , det behöver man som mamma :0).


 Har ni för er denna lördag ?

Kommentarer
Postat av: wendelicious

försöka hinna måla om rummet och julpynta så klart ;)

Postat av: Görel

Du har så rätt så! Som mamma behöver man ta lite pauser ofta för att orka med. Jag ska städa på barnens rum, hänga upp julgardiner och adventsstjärnor. Så mycket jag nu hionner för jaghar en liten marodör på nio månader. ha en mysig helg! Kram Görel.

2007-12-01 @ 12:38:35
Postat av: VintageRetroPrinsessa

wendelicious : Låter som en riktig pyssel dag mysigt ;)
hoppas att det gick bra ;)-

Görel : Ja en mamma behöver
lite lugn och ro i bland inget direkt planerat utan man bara tar dagen som den kommer ;).
hahahhahahahahha hoppas att din dag vart bra ;) ?

Kram Jessica

2007-12-01 @ 23:30:05
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback