Blött värre...

Påslakan, barnvagn, vagga, Retro, V.E.L.P, FYND!


 Yeees jippie...
vi har slask..
 fitta säger jag bara
hatar att bli så där fult blöt omskorna.. det suger pung.

 En annan bättre sak är detta snygga påslakan från VELP  som vi köpt till baby.
Imorgon ska vi leta efter en liten ull  madras att ha i våran säng där baby kan ligga mellan oss.


9 dagar kvar .


Imorgon blir det sjukhuset för  dubbeldosig järndropp.


Dagen går åt till att mysa fika och tvätta.

Alla sängar är renbäddade alla handukar  ska tvättas och alla gosedjur som varit  i kidsens sängar
kuddar mm.

Tur man älskar att tvätta ;)
Älskar lukten utav renbäddat nytvättat ;).


 Ska ut mata små fåglarna nedanför vårat hus med  2  fraller ;).


 söndag första advent.

MYSIGT.


 ska slänga in en ny tvätt ocg  duscha av mig innan vi ska till affären handla
 gott frukt coke och gotta och lussebullar ;)


Kärlek

Kommentarer
Postat av: mamma

Ville bara önska en fortsatt mysig advent! *kramar*

Postat av: MB

så mysigt att ni ska få tillökning i er familj. Önskar Er all lycka! Jag och min sambo trodde att vi oxå skulle få tillökning, men i torsdag så fick vi veta att vårt lilla gryn dött. Fördröjdt missfall. känns tungt, men vi får ta nya tag. Vill oxå köpa fina babystuff.. =)

2007-12-02 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback