Dagens katvig Flicka

33467-5406





Min sockersöta syn hela dagen wiiihoo ;)
Mankan inte bli lyckligare  än att se detta lilla  troll ;)
Våran sweety pie :0).'


  
 Mamma Brorsan och Min låtsas pappa var här i dag ngra timmar för att spana in våran ögonsten
fira kenny fika:=)

Bakade en silvia kaka  dagen till ära.


 Natta nyss ner Madicken och stra ska vi bada våran lilla ögonsten ;).
Lättare att göra  då man är två.

Men nu ska jag fylla på mitt andra energi förråd med lite mat  tunnbröd macka med skinka och senap :=)
och en stooooor kopp kärleksthe ;)
och en aplsin.




Kärlek.


 Att få finnas att få andas att få vara här ochnu där jag är.
Belive me  jag är inne i ett rus,

stanna aödrig världen låt mig får vara här och nu för all framtid all evighet.


Jag är kääääär i den finaste pojken i hela världen.
Han förgyller min vardag med allt det vackra.
Vi delar på det vackraste ;)


kääärlek till alla där ute     Puuuuuuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Malin

hon är så underbart vacker, så underbart fin. vilken otrolig skönhet =)

Postat av: Görel

Hoppas att allt är bra med er. Blir ju lite orolig när du inte uppdaterar!!

2007-12-20 @ 23:40:57
Postat av: VintageRetroPrinsessa

Malin :
Hon är det finaste
det vackraste som sina syskon ;).

Görel : hallå vi lever i jul ruschen fullt upp hela dagen i går så jag uppdaterar nu en snabbis medans Bambi sover ska väga henne klockan 11.00.
sitter och har mys stund med hennes storasyster MADICKEN.

Ha en fin freda och helg.

2007-12-21 @ 09:37:45
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Mimmi

Det är så härligt att surfa in på din blogg för varje gång möts man med så mycket kärlek att man blir alldeles varm inombords :)
Önskar dig/er all lycka i framtiden! Bambi är jättesöt dessutom :) kramar

2007-12-21 @ 11:35:55
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Nathalie

Va söt Bambi är :)

2007-12-21 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback