Tabletter Digestive kex... och halka...




God morgon od morgon.


Ett kids på skola.
Frulle bädda säng
borsta tänder klä på swiiisha i väg till skolan.

Nu väntas Madicken att ta på kläder  ska gå  med  henne och hundarna till kennys skola då dom ska vara där ute och  leka i dag.
sen hem med hundarna dona lite innan jag måste åka  iväg denna gång med buss :s
Inge lyxig  bilfärd i dag inte.

Ikväll kommer ev Milou ( Balla och lalehs ena valp )
förbi på en  hälsning bus och lek ;)
ska bli så kul att få se dom tillsammans ;)-


Nu är det bara 7 dagar kvar till våran älskade baby kommer...
vårat hjärta.


Miian .... jag  har tatalt glömt att maila ang lösen shame on me.

Maila mig lösenordet på : [email protected]
Hoppas att du och magen mår bra i dag ?


 K Ä R L E K !!!!!!!

 ( Pssst en glad tjej  på toa nu som borstar tänderna med hennes nya rosa lila fjärils tandborste att så lite kan göra nån så glad , det värmer mitt hjärta )


Kommentarer
Postat av: K

Hello! Har ni tänkt på något namn eller tar ni det som det kommer? kram

2007-12-04 @ 17:26:54
Postat av: VintageRetroPrinsessa

K : namnen är bestämda sedan länge dock inget jg kommer säga i bloggen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback