- Bitch soo long baby you hooold on ... sooo long

                  33467-3361

48 timmars dygn borde införksffas OMGÅENDE !!!

Om vi får en ny regering ska jag önska mig det :D






Me to day : Leggings vila
Gråa höga stövletter
Bruna knä sockar
Under svart spets nattlinne .
Brun kofta Hm

Ute : Stella macartney kappan + Vanilla Mulberry bayswatern.




Dagens lunch med Malin : Kina the place to me stekta nudlar bread sallad och coke.. that makes me flyy.


       Dagens lilla shopping Indiska 3 armband thai style + Rökelser ( Tända nu by the way )





                            33467-3355


Dagens bevis på att jag arbetar hårt :D Fläskläpp... fråga mig fan inte hur den kom dit...


Oki.. jag råkade klanta till mig fick en djävla trä hylla rätt on my lips... thar are wounded.. like Arnolds ha haHa


Nu dags för fetaste skummbadet :D                                            Ollon  Är glansiga...
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, ibland kan dygnet kännas kort =)

Postat av: mia

Ja tack, fler timmar på dygnet så man hinner sova lite också.
Ha det gott

2007-03-01 @ 08:35:08
URL: http://desperatahemmafrun.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Johanna :; snacka om lyx :D

Mia : haa precis mer sömn och massa mys :D

2007-03-01 @ 16:58:53
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: linnea

haha skön fläskläpps-bild

2007-03-01 @ 18:54:39
Postat av: linnea

haha skön fläskläpps-bild

2007-03-01 @ 18:57:28
Postat av: Vintage*Jessica


Linnea : ha ha :D

2007-03-02 @ 11:50:10
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback