- City shortsen ..

                                     

Jag tror jag dör...
 Om ni glömt att kolla in Playa del sol på ettan 20.00 - 20.30 Do it.
Många skratt utlovas under dom 30 minuterna som programmet fortlöper.

Lysssna bara på den repliken ..

- Det känndes som om hon åt mig med blicken
som om jag var naken fast jag stog där i mina city shorts.

Helt underbar serie om dom 4 reseledarna på Playa del sol.. Gap flabb.

Kvällen har spenderats med god mat Kladd kaka och massa mys.

Madicko somna vid 18.00 då hon var uppe med korna klockan 5.00

Kenny lämnades klockan 18.00 från hans pappa välbehållen :D


I morgon startar en ny arbets vecka,

Malin kommer imorgon på morgonen . Följer med Lämnar Lilla Madicken till dagiset.

Blir nog en lunch på stora stygga stan med om det hinns med.

ska Drömma söta drömmar om Min stella Macartney Kapp som kommer nu till veckan..
flyger på rosa ulliga moln.

                        Hola  ola ? vadå ollon ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback