- Dagens sötaste / dagens uppkäftigaste..

                    33467-3167

Listen too this.. ska köka med mlain när en vis kille kommer in nömner inga nman..
går fram till snubben efter att vi ätit klart frågar han vart pengarna till malin är varpå  han då börjar vimla med ögona sitter där med sin turk polare.. anyway.., säger att räntan kostar hahhaahahahaha.. lutar mig ner mot bordet och slår lite lät i det.. han fattar fortfarande inte .. sitter där med tårar i ögonen säger att han har känslor fär mig och att allt är så jobbigt get i life .. baby...



Dagens sötaste : vero moda tjejen som kommer fram frågar vart jag köpt mina uggs :D


 Livet är allt bra funny ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gonza? Faan vad elak du är!!!

2007-02-06 @ 19:21:34
Postat av: Vintage*Jessica

anonym : Gonza ? nej nej nej råttan :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback