-Funny at the buss.. Part 2



Att sitta i en buss til och från mitt jobb är ett måste.

För att fördriva tiden sitter jag oftast med lurarna och mp3an  på högsta volym..

Funny on the buss part 1 : Jag sitter lyssnar music trycker stopp knappen ( på väg hem ) men hör inget djävla stopp blipp
trycker som satan ställer mig upp Jag ska AV vrålar jag...

Buss chaffisen bara jaaa veeet tillbaka..
dumt att jag ej hörde  buss stopps blippet.


Funny at the buss part 2 : jag på väg hem råka somna till då jag väcks av tjeje mitt emot som bankar på mig.. fattar INGET.. drar ur lurarna va ska jag av nuuu ?

Nää men din mobil ringer ha ha ha My humps my humps :DDDDD


 Man kan faltiskt ha kul i en buss med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback