- Hassan / zigenar bråket hahahha aj aj min mage

                  33467-3151

Vakna första gången halv fyra av en valp spm pep.. undra vad som var frågan.. Laleh hade gått gömt sig nedanför.. stackars valpar saknade ju mammi :D
Klev sen upp 05.45 då honey gick ut med Laleh :D

sen  Fixxade jag frulle mm till kidsen innan vi skulle i väg.

Dagens kläder : Vintage frye boots Gobeläng bag- svarta Leggings + Tröj klänning i grått allas vårat HM
Hm vit Lång jacka med päls vantar .. glömde möss fan hemma .

Dagens väder minus 10.

Dagens Bästa : Lunch med Malin på china Jag nasi goreng  Malin Friterad fläskfile med sötsur sås.

Dagens Glosylta : shumman i bilen vid indiska.. trodde fan ögona skulle ploppa ut.

Dagens kvälls mat : Köttbullar Makaroner + sallad.

Kvällens tv : outsiders .

Kvällens Gäst Mamma kommer på en fika + att kolla på valparna.



 Nu kom Mamma :D


Pussy






Kommentarer
Postat av: Lazy Girl

du sötnos...får jag använda din bild på min blogg??? jag måste bara få visa hur lik du är min komis...!!!! om du inte vill är det sååååååå lugnt..men det vore lite kul

Postat av: Vintage* Jessica

Lazy girl : .. men herregud klart att du får :D
du får låna vilken du vill ler :D
hehehe bara kul :D

kram J

2007-02-05 @ 18:29:32
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Lazy Girl

okej schysst...ska genast ladda upp det...!!!

2007-02-08 @ 18:54:10
URL: http://industrialview.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback