-Hello mister Throw stones in a huge fucking Glasshouse

                 33467-3345

Bläää bra tisdag i dag .
Jag vill soooova nää upp tidigt every day är det som gäller.
Vill ligga kvar känna din värme.





Dagens me : Bik Bok Braller   Gråa stövletter
Klännings linne hm
Adios  Amigos gul Thissa.  Ute min underbara stella Macartnet Kappa + Min vanilla Bayswater.

Dagens Lunch : honey köpte en räk baugette och en Juice.

Dagens fulaste : Eftersom jag vet att personen läser säger detta säger jag bara Häxa ha ha ha
jag trodde fan jag skulle smälla av.


Dagens shopping :                  

Deo + Två extra läppglans Hm
Choklad massage olja att använda tills ikväll.
Aco aniskts set
scruben för me + natt cremen dag kräemn for honey.

Second Hand en Beaine mössa modell puff + sport bag + Mjukis hund madicko skärp me + döskalle tröja kenny boy.


Kvälls mat : Potatis remounadsås sallad + gourmet file  fisk fiiler.

Efterätt Glass rocky road :D Ohhh yeees

ska softa med tända ljus massa filtar och massera varan i soffan Yeeees That i like.




Dagens tråkiga händelse : Star och Rambo avlivades i dag Tack wikner.

( För er som ej visst var star /  Rambo 2 av Mina katter / syskon på ca 1 år som vart sjuka :(






             33467-3344



Dags att Natta Min Prinsessa i hennes egna säng för andra dagen i rad Framsteg ang hennes egen sovande i hennes egna säng :D



  Kärlek J




Kommentarer
Postat av: catya

men sluta va så jäkla snygg då!! ; )
allvar du blir ju bara sötare & sötare

för att inte tala om lillan där : )

puzz söto

Postat av: New Dress - Sofia

Holy shit, skulle precis skriva att du ska sluta vara så snygg på alla bilder för jag får ÅNGEST, så har Catya hunnit före haha!

Sjukt bra rubrik by the way, made me laugh!

Beklagar sorgen angående katterna, har själv haft hundar och vet hur smärtsamt det är när man måste avliva. :(

2007-02-27 @ 19:47:42
URL: http://newdress.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag vill också ha rocky road! (Fast det kanske finns ingredienser kvar från helgens marängswiss...)

Jättetråkigt med katterna. Det gör ont. Men hur gärna man än vill vara ego och ha kvar, så går det inte när de är sjuka...

2007-02-27 @ 20:54:12
Postat av: Jonna

NOOOO! Nu hände det där med namnet igen. Tok-teknik!

2007-02-27 @ 20:55:47
URL: http://www.kazaanmjao.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vad led katterna av då eftersom de var tvungna att avlivas?? Var det grannen som kom förbi och bröt nacken av dem eller? Du lägger ju knappast ut pengar för avlivning hos veterinär eller hur? Du verkar ju inte ledsen direkt din känslokalla jävla pundarbrud!

2007-02-27 @ 23:06:04
Postat av: Lena

Till anonym ovanför!!!

Herregud helt ofattbart att man kan bete sig som en nolla efter det att en helt föt dig okännbar människa tvingas avliva sina djur ?
Vad är det som rör sig i skallen på dig ?

Ta itu med ditt egna liv istället för att skapa rabalder för all bli synlig

Till dig Jessica vet hur svårt det är att förlora 2 nära i sin familj hade en hund som vi avlivade just innan jul pga av juver cancer. var en kamp som led mot sitt slut.
Nu är jag tacksam för jag vet att Putte har det bättre där uppe.


Ps Tack för en blogg ditt liv du fint delar med dig utav.

Lena

2007-02-28 @ 08:37:13
Postat av: Vintage* Jessica

Catya :D ha ha du e rolig du :D
Tar det som en bra komplimang måste vara allt socker jag äter ler :D

Min snutta kan ingen vara sötare än ler :D

New dress sofia : Tsss tack tss :D
Inge kul als med döden :(


Jonna : msn fuckar upp sig hoppas att du fann nåt smask att äta i går ler :DDD

Anonymic : Mina katter var sjuka !! Räcker det elelr vill du veta mer info som du kan skriva i ditt betydelsefulla liv ?
SVAR ja mina katter avkivades oavsett om det kosta 1000 lappen elelr en 5a nöjd. ????
Hur kan du veta hur vad jag känner =? bor du inne i min kropp nä jag tänkte väl nästan det ?

och du ett tips sök upp pundare i ordlistan så ser du innebörden utav det och svar NEJ jag pundar ej :D
förutom det livet ger mig .. det inhalerar jag i massor :D
Hoppas att du får den kärleken du behöver för att kunna må bra stackare.

Lena : Tack för kommentaren / hoppas att putte har det bra .. mvh J

2007-02-28 @ 16:40:52
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback