- Here it comes...

                   33467-3133

5 saker som ni inte visste :  Kör väl på samma linje eftersom man blir ju utmanad tjat utmanad .


1 : Jag  har råkat eldat upp en skog tillsammans med en annan tjej.. var ju en olycka juue.

2: stulit en Mc och åkt utan hjälm på bakhjulet i stan wiiihoooo dirty dirty.. ( Av en jag Kännde)
oki.. drog i från snuten med hahahha och gömde mig i en lada .. i flera timmar med andan i halsgropen men jag klarade det hahahhahhaa.

3: stulit bilar i min ungdom tillsammans med vänner kört in i träd voltat och lekt allmän fartdåre.. Jag stal dom körde jag åkte wroooom. kan även tilläggas att en stoooor bår har blivit provkörd av min och en av mina vänner. Pierre rattade jag tankade .

4: Var skolans mest populärasta kärringen mot strömmen. REVOLUTION!!!


5: Haft ett helt zoo hemma vid 13 års ålder
behöver vi tillägga att jag inte fick bo inne i huset utan en stuga på tomten.
More privacy for me fnissar  vilda kvällar :D


   Ussh nu vet ni ju Ännu mer om mig..
enjoy suckers.

Kommentarer
Postat av: IZZA

hahahahaha.. knäppis :) bränna ner en SKOG?!?!

Postat av: Vintage*Jessica

IZZA ; skulle bara elda lite och glömde tydligen släcka helt :(
cykla hem glada i hågen.. tills det gick ut på nyhterna ang branden,, jag svör vågade aldrig berätta att jag var inblandad i det hela.. behöver jag tillägga att tändaren kasta vi bort i sjön brevid hahahhaa :D

2007-02-02 @ 23:52:37
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh det var en del saker :)
Men man har ju varit ung ;)

2007-02-03 @ 11:22:28
URL: http://www.modeskytt.webblogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Johanna : Ja exxakt :DD

2007-02-03 @ 11:47:45
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback