- I get the Babylon Ilness

                        

För jag har babylon sjukan äger LÄTT I mina öron.


Babylon sjukan babylon sjukan Babylon sjukan babylon sjukan Babylon sjukan...

Kommer dock ej uppdatare nåt mer i dag förutom detta .

Because im going to have a sexy night mohahhahah


Taco kväll :D
´

And then lots of secrets ..


                                                                  Shoppat en massa snyggt Bla en NY ÄKTA Mulberry :D Via Röda K
Vet tom vilken som lämna in den vart tipsad puuuh så fanns den kvar :D

This is to goood to be truuue :D


                                                                               suxxes .... ALL IN !!!!


Baby Hit me one more time... and i hit it back  HIT IT !!!!!!

                    Fins a way to be perfect just FOLLOW me. !!!
Follow the Leader ...

Kommentarer
Postat av: Jonna

Och ibland är smaken precis likadan. :)
Vi hade också tacos ikväll. Det är mums!
Hoppas det blir en trevlig helg!
Kram.

Postat av: Anonym

f'låt men får jag fråga vilket pucko som lämnar in en mulberry?

2007-02-23 @ 21:46:10
Postat av: MIs

Haha ja håller med talare ovan.
Min kompis har hittat massor med designerväskor på bla R.K. Men man måste orka leta och det har jag inget tålamod till. Men Jessica- du är en uthållig kvinna ;)

2007-02-24 @ 14:59:38
URL: http://mis.blogg.se
Postat av: Vintage*Jessica

Jonna : Tacos valde min son som fredags mys mat vart super bra :D
och alla åt :D

Anonym Nån som ej har användning för den tydligen :D

Mls : Jag letar näst intill evry day .. det är som min lilla jakt och passion just designer väskor utav fina märken :D

Tack :D

2007-02-24 @ 15:43:13
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback