- Inte utan mitt sk liv



Naomi campell misshandlar dem med sina mobiltelefoner.
J.lo kräver att dom går framför henne och sprejar i luften .
snoop Dog tar hjälp av dem när han massakerar flygplatser.
Givetvis pratar jag om Entourage - numera super stjärnornas viktigaste accesoar.


8 Minnesvärda Entourage : New yourk klubben Lotus tar varje natt emot åtskilliga  entoutage .

! : snyggast  Helena Christensens entourage där bland andra Adriana lima Michael stipe ingår, dricker enbart svin dyra coktails.

2 snålast : Alla Nba stjärnors och spike lees entourage tycks att ha som policy att aldrig lämna en dollar i dricks.

3 Trevligast : Justin Timberlakes sexmannagrupp är alltid vänliga och helt utan divalater.

4 största kvinnliga entourage ; Mandy moore Tjugo partytjejer

5 spenderar mest :  Thats 70 show wilmer valderrama dricker osannolikt många helrör .

6 Mest högljudda  : P  diddys aldrig färre än tjugofem  och aldrig diskreta  diddy har dessutom ovanan att jämt ta över dj båset.

7 Roligast : Jackass gänget älskas av publiken  men är mindre omtyckta av personalen som tvingas städa upp efter dom.

8 Flitigast : Busta Rhymes trettimanna följe tycks vara ute var eviga kväll.



Entourage vem är vem vilka finns med ???

Manager
seciritafolk
Agent
Advokat
Producent
Wannabe artister / rapare
Dansare
Barndoms vänner
Arbetslösa släktingar
Flickvän / pojkvän
Vänner till flick / pokvän
stylist
sminkös
Ljusdesigner
Luftsprejare
Paraply bärare
Bilvakter.


En  hel skara runt omkring en ... som erbjuder sig alla tjänster
Lyx eller  inte avgör du själv.

Jag Klarar mig dock utan nån som ska torka mig i arslet och diverse andra saker, :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback