- Jag en speciell Mamma

                                                    33467-3145


26 Årig Mamma till 2 underbara barn

Kenny 7 år
Madicken 3 år.


Im crazy loco and just ME :D   viva la Jessica








Vilken typ av mamma är du ? :  Lite Blandat Bohem no rules kärleks mamma.

Hur har din garderob förändrats sen du blev mamma : ska jag vara helt djävla ärlig så är den the same the same .. :D dock ändrat till mindre bh ar efter att ha ammat 2 barn i 1 år vardera :D
kör samma crazy style then and now.


Vilket är det skämmigaste plagget du skaffat sen du blev mamma : Hmm sen när ska man skämmas över sina kläder ? what up whith that  ?

Hur gör du föräldralivet glamoröst :  Massa sex :D.         shoppar.  Egen tid med kidsen.
Äter god mat unnar oss massa saker :D.

Vilken Mamma skulle du vilja ge råd till : Britney spears vem annars .
Varför skaffa barn när man själv inte kan / ska ta hand om dom ?
ett barn skaffar man INTE för att andra ska ta hand om det jämt. :D

Vilket tips hade du själv velat höra : Bara för att man blivit mamma behöver man inte klä sig like a sag hag :D


Enjoy :D

Kommentarer
Postat av: camilla

Cool text, SugarMama ;-)

Postat av: Petra

No rules?

2007-02-04 @ 20:42:36
Postat av: Anonym

Är ju inte mamma, men ändå.. vill sjukt gärna bli. Bara 17, och har inte direkt någon som stöttar mig med den drömmen..
Gick du klart gymnasiet? Har du inga bilder från när du var gravid eller när när dom va pyttesmå. Haha.. kanske du inte har nån lust att lägga upp..
Tjing :)

2007-02-05 @ 00:18:28
Postat av: Liv

Rolig text det märks att du inte är som alla andra.
Du har det där extra som en mamma borde innehava.

Diggar din blogg stenhårt // Lina ingen Mamma

2007-02-05 @ 08:08:25
Postat av: Anonym

Det glädjer mej att du tagit bort annonsen på mobiltelefonen. Det hedrar dig att du är ärlig!

2007-02-05 @ 09:14:48
Postat av: Lazy Girl

du verkar vara en skön mami

2007-02-05 @ 15:59:09
URL: http://industrialview.blogg.se
Postat av: Pierre

cool mama....heeyyy G. Digital mama Silk is you´re new name baby...hehe..
How´s everything? Min lady the blond sugar sugar har bokat om sin flygbiljett till 14:e feb istället..fi fan...det är something special about that girl....

2007-02-05 @ 16:00:32
URL: http://dapierre.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Camilla : Thannnnx spannx :D

Petra Jag kör inte med hårda bestraffningar elelr liknande och gosar alldeles för mycket med dom hihiihihi :DDDDD

Anonym : Hallå där :D
Jag gick ett år media sen 2 år teater inna jag fick min första son :D
sen har jag pluggat distans / jobbat / att hans pappa jobbade fullt ut och jagbodde hemifrån vilket jag tycker är viktigt innan man skaffar bra att man har en inkomst / inte lever på nån anann + att man ska ha ett eget boende ;D

ska leta lite bilder sen kram J

Liv : Ha ha ha tack fär den du :D
inte kul att vara som alal andra heller jag vill ju vara mig själv ler :DDDDD

Tusen tack och välkommen åter :D


anony, igen :D INTE jag :D haah den är all ready sold out :DDD

2007-02-05 @ 16:58:30
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Lazy girl : Åhhh its warming my herat ;D

Pierre : silk is kindoff qute :DDDD
Näää guuud så sött så han stannar till alla hjärtans dag im so happy for ya my friend pussy pussy :D

2007-02-05 @ 17:08:46
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback