- Last day same way..

                          33467-3211

Yester day.. i fell happy i get 1 year older :D

Oki Denna snygga Ljus kroba fick jag av chefen / hennes vän :D
satte upp det i vardags rummet och det vart snyggt med guld ljus till :D






Sen fick jag ett sushi mat set av Min Älsklings Malin :DDDDDDDD Här ska ätas ännu mera sushi ler.

Var På Hm Barn köpte en döskalle scarves + Lite från Bik bok :D

På röda k Var jag in en super snabbis
Fann ett par Nya Lapp dojer hehehe  8 Röda guld knappar till Mina nya Kappa.
2 Tavlor
Bralla madicko och en kofta for meeee


Hem färden sen var det LYX
Honey fixxade Maten fikat
och en oerhört lyxig massage man bara kan drömma om tack för alla fina presenter av er alla
 och alla pengar :D

Jag ska resa förlova oss och en massa mys en ny säng mm :D

Kärlek Vintage Jessica

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Grattis i efterskott!!!!:) hoppas du hade en superduper dag:), påtal om annat jobbar det någon som heter nina på ditt jobb:P?

Postat av: Vintage* Jessica

Elizabeth : Hallå tjejen :DDDD
Nej vi har ingen Nina på vårat Jobb dock har vi haft en från arbets förmedlingen som slutade där innan jul på jobbet LD

:D

Tänkte du då ?

Mvh J

2007-02-13 @ 19:18:51
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Annikki

Låter som du haft en toppen dag. Tak kronan var jätte fin, precis i min smak å sushi, det var länge sen. Vill ha =)

2007-02-14 @ 13:34:25
URL: http://www.annikkis.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Annikki : Vart en mycket fin dag :D
sushi är äckligt beroende fram kallande :D kram J

Ps ha en fin alla hjärtans dag

2007-02-14 @ 17:27:36
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback