- Me dealing with yaa all the time ..

33467-3166

22 ggr vaknade jag av små bebis pip.. hundvalparna drömmde ler.. så söta dom små liven.
Allt gick smidigt i morse innan alla skulle till jobb skola dagis / rastas ;D

men heeeey minus 21 är inte att leka med.. vart en stor svart jacka PÅ.




Bild 1 : Röda K  för hela slanten hann inget annat i dag :D stickat till Madicko randigt logg + Nalle puh bralla en en morgon rock klänning till me.. om den passar vill säga :D
barn avdelningen .

Uggs skor militär los angeles gobeläng bag vita över knee i ull + ljusa strumpbraller.
svart stickad tröj kläning.

Visar även mina röda stövletter en del frågat bild på helt underbara men tyvärr lite använda av nån skumm anledning.


Dagens mat : Med Malin .

Dagens funny : Bögen utanför timi som åt rå bacon direkt i paketet ? vadå behövde han proteiner snabbt eller.

Dagens fulaste : jag Malin som kastar grejer på jobbaet hahahhahahah tur att du ej föll vännen .

Dagens Miss trodde jag tappat min plånbok andnöd.

Dagens onödigaste kyylan big time..


Kvällens kika tv . Mysa massera varandra med tända ljus and sex him upp big time :D


                                    Mitt liv och jag // J

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Var också ner en snabbis på Röda K idag:) såg du klänningen på en av skyltdockorna? den gröna med blått? den skulle vara grymt snygg om man kortade av den lite;) tror du skulle passa jättebra i den dessutom:D

Postat av: Anonym

Jag vill äta upp dig söt nöt!!!

2007-02-07 @ 08:06:14
Postat av: Vintage* Jessica

Elizabeth : Fyndade du nåt där ?
ja den såg jag men tyvärr inget jag föll för.
:D

anonym ; dont dooo that ;D

2007-02-07 @ 21:30:33
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback