- Show me your gun and i will show YOU mine / Tisdagens

                        33467-3307



Me :


Bag Vintage
Vila Leggingsen med knappar
Ull strumpor
Lindex tröj klänning i grått
vintage frye boots
Everest Jacket.






Morgon frulle / fika På uh : TRäffade Malin utan för Rimi där jag ihandlade billiga semlor oc tog med till fiket :D shame on me..
Malin höll på garva ihjäl sig ha ha ha .

På vägen dit fick vi eskortera tre finnar som var kaffesugan och frusna.

Det mystiska pulvret är bara florsocker..
fan vad jag garva där inne flor socker grädde all over the place..
gömde oss där inne
jag med en chai latte och en medtagen semla ha ha

och en massa flor socker all over tha place..  Att Äta semla kan vara så funny....


Time för du blir vad du äter...... Fläskpadda

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag åt semla igår. Blev liksom helt besviken, för den smakade...eh...annorlunda. Nu vet jag inte om jag vågar mig på att smaka fler. Har haft värsta semlaberoendet förr. Nu blev det liksom så snopet när det faktiskt inte var gott. Så ska det väl inte vara?!

Bra att du är tillbaka... Har maniskt kollat varje dag. Och hållt tummarna för att allt är bra. :)

Postat av: Vintage*Jessica

Jonna : Men vad var det för konstig semla du fick tag i ?
Jag hatar när det är en massa florsocker på som flyger far över hela en själv :D

Kul att det finns fler maniska människor där ute :D
kram Jessica

2007-02-22 @ 21:47:25
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Jonna

Angående semlan ser jag bara två alternativ:
1. Det var något fel på den och det finns goda semlor out there.
eller...
2. Jag är inte beroende längre, vilket i så fall säkert beror på hormoner (hur länge kan man skylla på det?) och kommer att gå över.
Ungefär så.

Florsocker, grädde... Inte en chans att det går att äta semla utan att det flyger och far och kladdar!

kram, j

2007-02-23 @ 11:13:17
URL: http://www.kazaanmjao.webblogg.se
Postat av: Johanna

mycket tjusigt! :D

2007-02-23 @ 11:23:07
URL: http://johannastic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback