- You are my Little heart

                    33467-3224

Finns ingen som är så söt på morgonen som min dotter bara att inse
Helt otroligt vacker :D
Mitt lilla hjärta.

Dagens Kläder : Jeans bik bok  Vintage frye Boots Everest beige dun jacka gucci svart Hobo Bag
Linne Indiska t.shirt med volang ? Kofta Hm




Dagens Lunch : Lunchade med Malin och bjöd henne på en alla hjärtans dag romantisk Lunch på Il Padrino
Vart en Lyx pizza med musslor räkor mm smask.

Dagens fika : I kväll alla hjärtans dag stubbe.

Dagens drygaste : Min hals i morse som var värre än en gamm tants skrovliga hals.

Dagens Finaste : Min dotters egen gjorda hjärta.

Dagens shopping se inläg som kommer.

Dagens : Gav bort alla hjärtans dags presenter : En appa som pussas säger i Love you till Malin
Gele hjärtan till alla på jobbet .

Kvällens : mys middag med kärleks fika :D


 I love you baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback