- BABY CLEAN FOR SALE

                 33467-2853


Håller på rensar bland parfymerna en del till syrran en del till mammi och en till malin :)

Men denna är till försäljning  för er

baby Clean parfymen behöver den närmare presentation ?

Använder vanliga clean ( har tom 1 oöppnad)

En doft som starkt kan rekkomenderas :)


Priset med frakten 270:-                  Nypriset : ca 500 + Frakten .

Lite använd dock.

Clean Baby Girl, En ung, fräsch doft med inslag av citron, cyklamen, apelsin, geranium, lavendel, kanel och musk.Innehåller 60 ml.



Vid intresse Maila   
[email protected]  eller adda msn [email protected]


Ps Nu andra som mailat ang dom andra parfymerna sorry dom är redan sålda :)

Kommentarer
Postat av: catya

ang klänningen: vilken stl ska jag kolla efter sötis?
meddela mig innan 13:00 tänkte hinna slinka in på h&m på lunchen

puzz

Postat av: nilo

vill haaaa var dom slut ?

2007-01-05 @ 14:51:41
URL: http://nilo.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Catya : sorry kom nyss hem från stan nu :S
såg den dock ej på vårat hm :S glömde att fråga om den ska in men jag tror ej det för vi har ej trend bajs oxå.. men jag e ute efter en storlek 38
säkerligen slut såg att det fanns svart med qute :)
kanske du hann kolla ändå ?
kram J

Nila : baby cleanen finns dock kvar än så länge :)))

2007-01-05 @ 15:35:26
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback