- Bad to the Bone

33467-2979

Bilder på fredagens  kom hem  med påsarna kommer nu :

Ny tavla till Hallen redan Uppsatt vid mitt sminkbord.





Bild 1 Rk : Poncho me  Påslakan set Pippi Långstrump Madicko Prydnads Blomma + rosa gnott Madicko

Bild 2 jack and Jones keps Jimmy

Bild 3  Ljus indiska   Block + pennor gallerix

Bild 4 skärp + Halsband + sexy Lindex






Bild 1 svarta stuprör Vero Moda dock dålig bild fick lov att ta  på mig dom direkt efter jag köpte dom
Tack Malin för att du hjälpte mig :)

Bild 2 sesam Olja till Naglarna + prover till Jimmy

Bild 3 Brillor mm Hm så klart

Bild 4 Fleece tröja kenny gröna knäsockar Me + Nya trosor   HM

Bild 5 snyggaste Vår jackan ever Vero moda + Leggings svarta guld med glitter :)
Nu har jag och Malin samma likadana igen :)


Dags fär en tur till affären med Madicken och Booben och Jimmy som behöver dricka :)
inte lätt att vara sjuk..


see ya around Later


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Du verkar ju ha koll på secondhandaffärer, undrar om du har nå bra tips på såna i Umeå? Finns det röda korset där med?
/Emma

2007-01-21 @ 16:44:45
Postat av: Johanna

Massa fint du köpt! En poncho skulle jag vilja ha =)

Postat av: emma

vart köpte din pappa din mobil? :)
samsung d600?

kram

2007-01-22 @ 12:04:43
Postat av: tessi

gud vad coolt det var med det där 'besökare', då man kan se hur många som är inne på din nu och så! ;D

2007-01-22 @ 15:25:22
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: Anonym

du köper så fina saker hela tiden!
men blir det inte dyrt?
min plånbok skulle inte palla :)

2007-01-22 @ 15:43:45
Postat av: Linnsan

Hej!
Vilken kanon kul sida man har hittat! Sökte efter efter Louis Vuitton noe och hamnade här! Söker en begagnad, eftersom lädret blir finare med tiden! Har du något bra tips på vart jag kan finna en? Blev nyss blåst, på Blocket, då den ej va äkta, blev så arg så jag vill inte titta på den! Den var dock ny.... Mvh Linnsan

2007-01-22 @ 18:28:31
Postat av: Vintage* Jessica

Anonym i umeå : Hallå emma du har ju en liten först som är mitt emot busstationen.
sen har du ju en som är bartanför skolan mitt i stan.. nerför en trappa det är där jag brukar hålla till och kika sen finns det väl rk nånstans en bit i från stan Hoppas att du hittar :)

Johanna : Tack köpte en snygg poncho i dag med bild kommer :))))

Emma : Elgiganten :) fin fina grejjer.

Tessi : japp dock sett att massa apar efter ;)

Anonym : Tack.
jag är en liten shopoholic och älskar attspendera tydligen :)
inget nån / nåt lider utav :)

Linnsan : hahhahah välkommen hit :)
Kollat second hand butiker som kan innehava en hel del snygga go bitar :)

kram J

2007-01-22 @ 19:15:53
URL: http://www.bambii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback