- Come on baby light my fire



Kännde att jag bara måste görra ett litet Hyllnings inlägg till . Jim Morrison / The doors


snacka om fet grupp Ända sen jag gick i sexan har hans röst  ljudits i mina öron
bilder på honom all over.
Besattheten vaknade till liv
Ville vara som han
Leva hans liv
Gick in för det.

THE DOORS en grupp att hylla till mitt sista andetag.


Jim morrison  var en hjälte en idol.


"I se myself as a huge fiery comet, a shooting star. Everyone stops, points up and gasps. "Oh look at that!" Then - whoosh, and I´m gone… and they´ll never see anything like it ever again… and they won´t be able to forget me - ever." - Jim Morrison¨.


come on come on and tutch me babe...

Hans otroligt bra musik får mina öron att gråta
mina tårar att rinna. Mästerverk av världsklass.






En legend för vacker för att dö.

Kommentarer
Postat av: Mary

Åh, jag älskar också Doors, blev indoktrinerad av kusinernas pappa i mellanstadiet och Jim har inte släppt taget om mig sen dess. Beautiful!

Postat av: Vintage*Jessica

Mary : The doors is tha shit :))))
wounderfoul :)

2007-01-10 @ 17:15:57
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: kajsa

Åhh, vad underbart. Har lyssnat på door sedan jag var tio år. Magisk musik. Jim var ett geni

2007-01-13 @ 08:49:33
Postat av: ilovejim

jag älskar the doors de är världens bästa band musiken är hypnotisk. och det stavas inte tutch det stavas touch

2007-03-25 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback