- En underbar dag med Honey ( lördag )

                33467-2988

En dag ensam med honey :)
Madicko var med Pappa
och kenny sov hos sin pappa i helgen.

Den spenderades med shopping God mat mys och ett ton kärlek.

Den vita rosen fick jag ;)






Firrarna fick ny sand och nya snäckor och Nya växter  :)
vart kalas bra
på vänster sida ligger verner en ödla som lyser i grönt och gult och rött :)

Köpte en tväl massage olja och badskum, + en till mobil väska :)
Sen ick jag välja hår produkter av honey och valde detta underbara serum från TIGI :)
Älskar att köpa / få hårvård.
ev ska jag Köpa en till imorgon tigi :)

And me Polo och canada gooose var ett måste i minus 15 :)


Åter kommer senare
Dags att Natta Loppan och Bada kenny boy

hasta  la vista babies

Kommentarer
Postat av: You know you love meUSSSI

Sweeet

Postat av: Linnea

Men gud det måste vara ett skämt att de där 3 ska leva i en sån liten skål! Fy det är rena rama djurplågeriet.. trodde du visste bättre. Man ska aldrig köpa runda skålar till fiskar :/!

2007-01-22 @ 21:06:49
Postat av: Stina

Va har dina barn två olika pappor???? Och ett tredje på väg med en annan pappa? LYCKAT TJEJEN!

2007-01-22 @ 21:16:39
Postat av: Vintage* Jessica

YOU know you love me : :)

Linnea : Nej du nej du :) inköpt hos en djuraaffär :)
du vet välk att guld firrar gillar runda skålar ?? :))) mina trivs som fisken i vattnet sen 3 år tillbaka .)

stina : Är bajs brunt ? eller mistar jag mig ?
Jag öger 2 kids inget annnat monkey dick :)

2007-01-22 @ 21:19:46
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: malle

är du pragnent eller är det bara nått alla fått för sig? =)

2007-01-22 @ 21:48:31
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Malle : No No No No No NO .. bara folk med vilda fantasier och inga egna liv :)

2007-01-22 @ 21:49:58
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Frida

Hahaha, åh jag älskar när du (jessica) tror att du äger alla med dina sorgligt dåliga kommentarer.
Detta är helt klart en av de roligaste bloggarna som finns att läsa! Ibland undrar jag om det här verkligen kan vara seriöst..

2007-01-22 @ 22:00:59
Postat av: malle

men frida!! vem fan tror du att du är? vad har hon DENNA gång gjort för fel i dina ögon? Vad var det för fel i hennes kommentar om jag får fråga=?

ffs!

2007-01-22 @ 22:03:26
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Lea

Du äger lätt
med ditt vassa annorlunda sätt att skriva sätter det spår på mina ögon !!!

i coming back.

2007-01-23 @ 08:09:10
Postat av: Linnea

hum, konstigt, jag har pratat med folk i olika djuraffärer och alla har sagt att fiskar inte klarar runda skålar. det har till och med visats att fiskar som bor i runda skålar dör mycket snabbare. de mår så extremt dåligt av att det inte finns någon platt sida. så nja, skippa snacket om att det är bra för dem att bo i skålarna.

2007-01-23 @ 16:23:43
Postat av: malle

hm, jag tror nog att det helt och hållet beror på arten, vad för fisk det är. Vissa är anpassade till trång och liten miljö att leva i medans vissa andra behöver stor yta att kunna röra sig på.
Vet inte hur det är med just guldfiskar men har faktiskt hört båda delarna, de flesta verkar ha olika erfarenheter. Dock har jag hitills aldrig (konstigt kanske) hört ngn som INTE har haft sina i en rund skål, utan de har alla jag känner haft. Och de har trivts kalasbra? Vissa har t o m levt en aning längre än medelåldern, längre än vad de brukar...?

Men det är väl kanske olika? =) Sen beror det ju också på hur rent man håller, hur miljön med växter m.m är i skålen samt hur deras utfodring ser ut =)

2007-01-23 @ 17:05:31
URL: http://brilliance.blogg.se
Postat av: Vintage* Jessica

Frida : du den enda jag ÄGEr är mig själv men det kanske du redan visste ?


Malle :)

Lea : Thannnx lillis :)

Linnea : är du tappat bakom en dörr elelr nåt du tror väl fan inte på fullaste allvar att djuraffärer säljer skålar som ej är anpassade efter fisk sorter ?
isåfall måste du ju vara totally gone ..
och svar JAAAA Mina guld firrar är köpta i djuraffär dom DOm rekkomenderade just denna skålan så get the fuck of med saker du inte vet
skaffa egna firrar att dilla i :)

Malle : och Mina firrar rengörs 2 ggr veckan har syre pump / rening
massvis med växter och utfodras varje dag :))))

2007-01-23 @ 17:33:12
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Linnea

men puss på dig jessica jag tycker om dig med! jättemycket! verkligen! PUZZ

2007-01-23 @ 19:45:42
Postat av: Vintage* Jessica

Linnea : skaffa dig ett värdigt liv vet ja :)
NÅN annanstans
I cant help YOU :)

2007-01-23 @ 20:00:49
URL: http://www.bambii.blogg.se
Postat av: Virran

För att lägga mig i en uppenbarligen gammal diskussion så kan jag tala om att djuraffärer sällan vet vad de pratar om, sorligt men sant. T.ex. när de sålda sköldpaddor till oss mitt i vintern..efter erfarenhet och mycket faktaletande vet jag nu att man inte ska flytta dessa djur när det är flera minusgrader ute (trots att de förpackar osv)

Så vad djuraffären rekomenderade ska man inte alltid ta som jättebra argument. Dock är det ju självklart som jag även läst här ovan vanligt att ha guldfiskar i runda skålar OCH att mycket beror på arten. Men visst runda skålar i all ära, sen ska man tänka på hur många fiskar man har och storleken på den runda skålen.
Även här av erfarenhet vet jag att de guldfiskar jag hade i runda skålar levde kortare än de vi hade i ett stort fyrkantigt akvarium. Men som återigen sagt här ovan, allt beror på hur man sköter akvariumet och hur fiskarna trivs.

Tycker iallafall att akvariumet är väldigt fynt utsmyckat med växter de kan gömma sig i och fräsch vatten.

2007-01-23 @ 23:17:58
URL: http://virraan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

bambiiii
Trackback